Sömnlös

Åter igen. Tror jag får skippa planerna om att gå på min sista lektion i gymasiet någonsin imorgon alltså. Kommer inte lyckas kliva upp haha... är nog ändå bara fika och utvärdering av kursen. Ska ta mig in till stan senare imorgon ändå, måste tömma skåpet i skolan, sen ska jag nog vara med och fixa lite pynt till flaket.

Idag har varit superbra, spontanhäng på stan med ett par fina klasskompisar, glass, prat, skratt och promenerande genom uppsalas gator. Sen for jag hem till D och lagade mat, spicy nudelwok med halloumi. Bamseportion. Åt för fort också, gör det ibland. Blir stressad utan anledning typ. Iallafall så glömde jag typ att andas haha. Ja men normalt, visst?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback