Slå mig i huvudet med en spade

Eller stekpanna eller vad som helst. Vill sovaaaaa. Vill vända tillbaka dygnet. Nu: sängdags och försöka läsa mig till sömns.

Både vill och vill inte att den här veckan ska gå superfort så det blir studenten. Har inga lektioner kvar och inga planer för resten av veckan, känns som att det kommer gå jättesegt. Ingen behandling imorgon för nu i slutet träffas vi typ varannan vecka bara. 2 tillfällen kvar och sen är det sluuut. Förutom en uppföljning efter sommaren om jag fattat rätt. Och det känns också både bra och dåligt.

Är sjukt rastlös och uttråkad, så här sitter jag och skriver ett jättetråkigt inlägg. Woho. Random bilder















stuff i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback