Saturday

Hej på er! Just nu sitter jag i en replokal och håller på bli döv, men det är ju också kul. Har fotat bandbilder till pojkvännens band och sådär, och så skulle dom repa en stund tydligen. Har inget bättre för mig än att sitta här heller så ja, haha. Hittills har jag inte gjort något annat idag, ätit frukost och lunch typ. Och mellanmål då. Resten av dagen är väl inget speciellt, vi ska hem till en i bandet (gemensam vän till mig och pojkvännen (Daniel heter han förresten), det var genom den vännen vi träffades haha) och föra över bilderna till hans dator, sen är det nog dags att fara hem och börja fixa middagen, tror det blir grillat wiho! Så gott :)

Drack mjölk till lunchen idag förresten, det var väldigt konstigt haha. Vet inte vad jag tycker om mjölk egentligen. Eller det är väl en vanesak kanske, har inte druckit mjölk på år typ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback