Nej men hej där

Hejhej finisar. Har inte så mycket att säga, mina dagar är ungefär som dom brukar vara! Men måndag tills i tisdags fick jag ett spontant finbesök av bästa Beatrice, och det är ju alltid trevligt! Vi pratade, kollade på film, åt froyo, gick en sväng i stan och sådär.




Annars är allt som vanligt - äter, är i skolan, kollar på serier, är med pojkvännen. Har även börjat prata mer med dom jag brukade vara med i klassen förr, utanför skolan och sådär och det känns jättebra. Imorgon är det dags för våran studentskiva och då ska vi först hem till en tjej i klassen och föra lite, sen blir det maskerad och middag med alla 3or på skolan (haha vi är 2 klasser bara, och alla är i princip som en enda stor klass). Så just nu sitter jag och pysslar med min mask, väntar på att färgen ska torka!




Är lite orolig över alkohol, middag ute och sådär. Har ju ingen aning om vad dom bjuder på för mat. Men det är väl en bra utmaning. Innan det så ska jag ju på gruppbehandligen, så ska väl ta upp det då antar jag!

Här är lite mat från dagarna som gått






Kommentarer
beayourdreams.blogg.se säger:

Himla snygga tjejer de där.. ;) <3

2013-05-16 | 17:30:24
Bloggadress: http://beayourdreams.blogg.se/
Shopaholic säger:

ska du göra masken själv?

lycka till med maten

Svar: Köpte själva formen men målade och sådär själv :) tack!
Amanda

2013-05-23 | 22:47:15
Bloggadress: http://imshopaholic.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback