Godkväll

Kunde inte sova igår kväll, ångest och sådär, så vid 1 på natten åkte jag och pojkvännen in till stan för att köpa cigg, somnade till slut iallafall. Försov mig i morse dock = missade min enda lektion och frukosten. Blir sjukt irriterad/störd/någonting när jag missar mina vanliga mattider haha. Men ja, var bara tagga till och fixa brunch.



Annars har jag varit in till stan och suttit på Ds jobb. Han, jag + en gemensam kompis håller på att planera en cykelsemester, är astaggad haha. Cykla runt, bo i tält på olika ställen varje natt osv osv. Vi ska cykla ut till kusten och sen ut på en ö. Så jag har något att se fram emot! Dock måste jag säga att jag verkligen inte längtar till studenten. Nästa vecka slutar jag på gymnasiet. Usch. Inte sugen på att bli vuxen på riktigt. Är ju inte klar med gymnasiet egentligen, har typ två år kvar som jag antagligen ska ta igen på folkhögskola nästa höst, men vill inte komma till nåt nytt ställe och behöva lära känna massa nytt folk och lärare och sådär. Tog tillräckligt lång tid för att lärarna jag haft nu skulle lista ut typ hur jag fungerar liksom. Men det kanske inte alls är lika då, det kan jag ju inte veta nu. Jaja, just nu är jag inte taggad på studenten. Men kommer nog hinna ändra mig fram och tillbaka flera gånger innan nästa onsdag! Vore rätt typiskt mig faktiskt.

Sitter jag och kollar på tv, D spelar skyrim haha. Åt gröt till kvällis, och (!!) saltade jordnötter. En avcheckning på förbjudna livsmedel-listan då. Heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback